Tarzan & Jane

23 december 2017 - Khao Sok National Park, Thailand

Wie kent ze nou niet, Tarzan en Jane die samen door de jungle van boom naar boom heen en weer slingeren?! Nou zo voelden wij ons afgelopen woensdag ook even! Mowëra hebben we bij mijn zus gedropt en hop het busje in, op weg naar de jungle! Hoe hoger we reden, hoe kouder het werd. Even snel wat papierwerk ondertekenen (lees: aansprakelijkheid die de organisator niet heeft), daarna moesten we ons tuigje aan trekken. We hadden gedacht dat we eerst uitleg zouden krijgen, niets was minder waar. Bij het eerste platform moesten we eigenlijk direct gaan hangen aan de kabel en gaan met die banaan! Wat was dit gaaf! We hebben ik-weet-niet-hoeveel platformen gehad, de ene baan was nog langer dan de ander! Ook drie keer een vrije val van 30 en 40 meter gedaan. Wauw, dat voelde je zeker wel in je buik 🤣 De natuur was prachtig om te zien en het was een hele leuke belevenis om dan éindelijk een keer Tarzan en Jane na te kunnen doen 🤗

Donderdag was het de beurt aan Bianc en Mike en mochten wij op Isa faye passen. Wat een pret met die twee meiden. Heerlijk bij het zwembad gelegen, water was wel veel te koud om in te zwemmen maar pootje baden was ook prima! Tussen de middag lekker pannenkoekjes gegeten, want rijst in de middag daar heeft niemand in 😑 Gino moest nodig naar de kapper en ja hoor, ook in Chiang Mai hebben ze een echte barbershop. Netjes zijn kapsel bij laten werken, hij kan de vakantie er weer mee door!

Vrijdag hebben wij Chiang Mai afgesloten en zijn wij vroeg in de ochtend naar Surat Thani gevlogen. Om 05:00 uur zaten we in een open taxi te bibberen opweg naar het vliegveld. Eenmaal in Surat Thani aangekomen merk je direct verschil met het noorden. Het is hier drukkend warm en enorm bewolkt. Gelukkig blijven we hier maar twee dagen. We verblijven hier alleen omdat we één dag een tour gaan doen bij het Khao Sok nature park. We hebben overigens een super mooi complex. We verblijven midden in de jungle in een heel schattig huisje langs de rivier. We horen de gibbons naar elkaar roepen, mooie vogels zie je voorbij vliegen maar we zien ook de beestjes die je alleen in de jungle tegenkomt 🕷🦎😅😬 Gister hebben we een privé boottochtje gemaakt, heerlijk met z’n drieën op een kano gevaren over de rivieren in de buurt van Khao Sok nature park.

Vandaag staat voor ons de échte lake tour bij Khao Sok nature park op het programma. We gaan heerlijk varen, wilde dieren spotten, relaxen en zwemmen bij een drijvend hotel midden op het water! Wat een goed leven hebben we 🤗

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nicolette:
    23 december 2017
    Leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben!! Geniet er allemaal van :) Liefs, Nicolette
  2. Daphne:
    23 december 2017