Tot nooit meer Phuket!

3 januari 2018 - Rawai, Thailand

Terwijl we dit aan het schrijven zijn, zitten we aan ons laatste ontbijt in Nai Harn Beach. Nooit gedacht zo blij te zijn een vakantiebestemming, waar alleen zon zee en strand is, te verlaten. We verblijven inmiddels 10 dagen op Phuket waarvan nu vijf dagen in Nai Harn. We hebben het hier wel gehad, geen leuk vakantievolk wat hier rond loopt en de absurd hoge prijzen wat je voor alles betaald. Op dit eiland kom je bijna geen backpackers tegen. Veelal toeristen die voor een langere periode op Phuket verblijven. Ook zijn we ons aan het vervelen. Iedere dag strand, daar droomden we eerder alleen maar van, maar nu vinden we het niet zoveel meer aan 🙈 We hebben het eerste deel van de vakantie bijna iedere dag wat ondernomen en nu is het alleen maar strand, strand en nog eens strand! We willen actie!

Voor het eerst hebben we oud en nieuw in het buitenland gevierd. Heerlijk om met 28 graden aan het strand, de voetjes in het zand en met muziek van allerlei dj’s het nieuwe jaar in te luiden. Mowëra heeft genoten, ze was alleen maar aan het dansen, zo blij was ze! Enorm veel vuurwerk hebben we lucht in zien knallen, super gaaf om dit op het strand te zien vanwege het mooie uitzicht. We zien het er allebei over eens, dit gaan we zeker nog een keer doen!

Vandaag gaan we weer doorreizen. De backpacks zijn weer gepakt en om half 12 checken we uit. We reizen verder door naar het zuiden, naar het eiland Koh Lanta. We pakken half 2 de boot en moeten ons hier drie uur op vermaken. Gelukkig reizen mijn zus en haar familie met ons mee dus genoeg gezelligheid aan boord! Hopelijk komen we op dit eiland relaxter volk tegen en gaan we hier vijf volle dagen genieten!