And off we go!

14 december 2017 - Hong Kong Int Airport, China

STRESS! Een en al stress was er vanmorgen in huize Amasahu. We zijn de avond ervoor niet in geslaagd om alles in te pakken. Gelukkig stonden mijn paps en mams vroeg op de stoep en hebben ze ons goed geholpen zodat we toch nog op tijd van huis konden vertrekken. Hup, de backpacks en buggy afgeleverd en nog even een theetje met z'n allen gedronken. Toen we afscheid hadden genomen snapte Mowëra niet zo goed wat er ging gebeuren. Waarom gaan opa en oma niet mee, ze moeten ook mee op vakantie? En de eerste tranen stroomden over haar wangen...

Nou, er stond ons een vlucht van 11 uur te wachten naar Hong Kong. Wat zag ik (Marcella) hier tegen op. Hoe zou Mowëra dit gaan doen? Ga ik de hele vlucht te maken krijgen met een krijsend kind of wordt ze een voorbeeld voor andere hysterische kinderen en laat ze zien hoe het wél moet?! Nou dat laatste was het geval! Wat heeft ze het ongelooflijk goed gedaan! Geen één keer gezeurd of gehuild en niet eens de iPad gebruikt! Wat een wonder! Ze heeft heerlijk geslapen en de rest van de vlucht was het een gezellig kind wat vooral aan het dansen was op een chinees nummer 🤣

We kunnen nu even drie uur lang onze benen strekken voor we weer het vliegtuig in stappen voor een drie uur durende vlucht. We zijn allemaal kapot, geen tot weinig slaap en waren vanmorgen alle drie al heel vroeg wakker. Wat zouden we blij zijn als we in ons hotel zijn....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Helma:
    14 december 2017
    Leuk om jullie op deze manier te gaan volgen. Nu uitrusten en dan volop gaan genieten!!
  2. Steve:
    14 december 2017
    lange vlucht zit er in ieder geval op, nu lekker genieten met zn 3en❤️
  3. Manu:
    15 december 2017
    Enjoy the experience!! Work hard, vacation harder!!❤️
  4. Lisette:
    15 december 2017
    Oh wat leuk! Kan Jenai je toch nog een beetje volgen, Mowëra!😘Veel plezier samen!
  5. Papa Ani:
    Leuk voorzichtig
  6. L.I.S.C.A:
    Waauuuw wat goed van Mowëra👏🏽👏🏽😍😍 Veel plezier samen 😍. Wingaan jullie volgen 😘
  7. Lico, Ruth & boys:
    15 december 2017
    Leuk om op deze manier jullie Thaise avontuur een beetje te kunnen volgen ❤
    Make memories en geniet!!
    Liefs uit Apeldoorn 😘😘
  8. Lico, Ruth & boys:
    15 december 2017
    Wat leuk om via deze weg jullie Thaise avontuur een beetje te kunnen volgen ❤
    Make memories......en geniet!! 😘😘
  9. M.P.J.J:
    Veel plezier Cella, G, Mowera..en leuk dat we jullie kunnen volgen..Enjoy
  10. Nicolette:
    15 december 2017
    Wat een geweldig kind!!! Jullie kunnen zeker trots zijn en nu lekker genieten!!! ☀️✈🍣🍢🍸 voor tips weet je mij te vinden he ;) xxxx
  11. Selina:
    15 december 2017
    Wat leuk dat ik jullie zo lan volgen en dat ga ik ook doen. Wat goed Mowëra 👏🏽. Fietstocht Co van Kessel en voor de mannen Muay Tai @ Rajadamern Stadion in Bangkok. Geniet lekker van jullie vakantie 🌴🏊🏼‍♂️☀️😘