We love Koh Lanta

8 januari 2018 - Koh Lanta, Thailand

Op dit moment zitten we met z’n allen op het vliegveld van Phuket te wachten. We vliegen weer terug naar Bangkok, The Island life hebben we nu écht achter ons gelaten. We hebben vijf dagen op Koh Lanta doorgebracht, wat een relaxed eiland! Hier hebben we echt genoten en het naar ons zin gehad. We hadden een schattig huisje, ergens in de bergen waar we ‘s ochtends wakker werden van alle geluiden die de vogels en apen maakten. Het is niet een heel groot eiland en hier rijdt iedereen “normaal”. We durfden het daarom ook wel aan om een scooter te huren waar we met z’n drieën op konden. Zo hebben we het eiland rond gecrost en heel wat stranden gezien. Op dit eiland hangt een heel ander sfeertje, de mensen zijn relaxed en er komt een ander soort publiek.

We moesten natuurlijk één van de eilanden die in de buurt liggen, bezoeken. We hebben een dagtocht naar Koh Rok met de speedboat gemaakt. De mannen hebben gesnorkeld, op zoek naar Nemo 🐠 en de dames hebben heerlijk op het strand gelegen. Helaas geen instagram waardige foto’s voor ons waarbij je hagel witte stranden en azuur blauwe zeeën ziet. Het was namelijk erg bewolkt waardoor het eiland er direct anders uit ziet. Dit nam niet weg dat het een mooie ervaring was, even weg van de bewoonde wereld en genieten op een soort van onbewoond eiland.

De vakantie zit er alweer bijna op, woensdag vliegen we weer terug naar Nederland. Enerzijds voelt het alsof de vakantie voorbij is gevlogen, anderzijds ook weer niet. We hebben ontzettend veel in de afgelopen vier weken ondernomen. Aan Mowëra is te merken dat ze “klaar” is met de vakantie. Ze wilt heel graag naar huis, ondanks dat ze enorm aan het genieten is. Ze vraagt continu wanneer ze weer naar juf Jennifer mag en ze mist haar speelgoed 🤣. Er staat nu een vlucht naar Bangkok te wachten, over een uur gaan we boarden. Morgen staat een shopdag in Bangkok gepland en sluiten we deze geweldige vakantie af!

1. Rianne Nakken:
    8 januari 2018
    Wat is een maand dan snel gegaan! Geniet nog van jullie laatste dagje! & alvast een goede reis😘